Inleiding Proactief en klantgericht bellen

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en klantgericht bellen ontwikkel je een proactieve en klantgerichte houding, ga je aan de slag met commerciële gesprekstechnieken en leer je structuur in telefoongesprekken aanbrengen. Zo word jij een gewaardeerde gesprekspartner voor nieuwe en bestaande klanten en voer je professionele telefoongesprekken. Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in.

Voor wie is de training Proactief en klantgericht bellen?

De telefonische verkooptraining Proactief en klantgericht bellen is gericht op iedereen met een commerciële functie die zich frequent bezighoudt met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice door outbound bellen. Ook buitendienst verkopers, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de afdeling klantenservice kunnen deelnemen aan deze training.

Wat ontwikkel ik?

Je krijgt het inzicht en de technieken om proactief te handelen en effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren. Je leert je goed voor te bereiden en leuke gesprekken te creëren. Daardoor voel je je zekerder om die telefoon te pakken. Vol goede moed ga je aan de slag. Met een proactieve houding en een duidelijk verhaal naar de klant, krijg je (weer) plezier in jouw werk. En wij weten uit ervaring: dan nemen ook de resultaten flink toe.

Andere trainingen en opleidingen

Heb jij een binnendienst functie waarbij je vooral inkomende telefoongesprekken voert? Dan is de training Commerciële binnendienst wat voor jou. Voor commerciële medewerkers in de buitendienst is de tweedaagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook volop op maat voor hele teams of organisaties.

Wil je persoonlijk advies? Onze studieadviseurs staan graag voor je klaar via 0172 - 42 34 56.

Training Proactief en klantgericht bellen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie

Programma

Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Jouw vaardigheden én je overtuigingen komen aan bod.

  • Persoonlijke beelden en overtuigingen bij acquisitie
  • Acquisitie zoals klanten het wel waarderen
  • Werkwijze en organisatie van de acquisitietaak
  • Gesprekstructuren en -vaardigheden
  • Effectief en positief taalgebruik
  • Beeldend spreken
  • Interesse tonen en sfeer creëren
  • Vragen stellen en doorvragen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Inzicht in gedrag door middel van Q4 DISC gedragsanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Simulaties
  • Praktijkopdrachten

Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in

Training Proactief en klantgericht bellen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie

Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.

Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Groningen
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
28 september 2021
10:00
17:00
12 oktober 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Arnhem
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
6 oktober 2021
10:00
17:00
20 oktober 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Breda
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
18 oktober 2021
10:00
17:00
1 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Zwolle
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
28 oktober 2021
10:00
17:00
11 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Amsterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
5 november 2021
10:00
17:00
19 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Eindhoven
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
9 november 2021
10:00
17:00
23 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
BCN Business Centre Nederland Utrecht
Daltonlaan 100
3584 BJ UTRECHT
0302567390
Proactief en klantgericht bellen regio Utrecht
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
15 november 2021
10:00
17:00
29 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen regio Rotterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
24 november 2021
10:00
17:00
8 december 2021
10:00
17:00

Tarieven

  • Cursusprijs Nederlandse Sales Academie € 790,-
  • (Online) Lesmateriaal Nederlandse Sales Academie € 75,-
  • Locatiekosten Nederlandse Sales Academie € 110,-
Totaal € 975,-

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Betaling

De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.

Overige informatie

9 / 10
9 juli 2019
Stefanie van den Born
Training Proactief en klantgericht bellen
Superleuk en leerzaam. We waren met een klein clubje, maar dat was juist wel fijn eigenlijk, hierdoor was er veel persoonlijke aandacht. Jay is bovendien...
Lees  meer   minder 
8 / 10
5 december 2018
Elske Boutzamar-de Vries
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg leuk en leerzaam
8 / 10
1 november 2018
Ab Bakker
Training Proactief en klantgericht bellen
Keurig voorbereide en verzorgde training. Aansprekende slides en goede trainer. Veel praktijksituaties die "op maat" aangeboden worden.
9 / 10
5 januari 2018
Miranda van den Berg
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interresant vonden.

Onze aanpak

Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je meteen na je inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te borgen, kun je tussentijds en tot twaalf maanden na afloop contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.

Wie is mijn trainer?

De ervaring en aanpak van een trainer is vaak heel bepalend voor een training. Onze trainers zijn gedreven professionals met ruime ervaring in en passie voor het vak. Zij zijn allen zelf dagelijks actief in de verkoop. De trainers zetten hun praktijkervaring in om jou te helpen jouw leerdoelen te realiseren.

Training Proactief en klantgericht bellen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie