Met plezier en resultaat contact leggen en onderhouden
Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Jouw vaardigheden én je overtuigingen komen aan bod.
Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in
Startdatum | Locatie | Planning | Inschrijven | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Startdatum: Vr 29 november 2024 | Locatie: Amsterdam | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Vr 06 december 2024 | Locatie: Utrecht | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Do 30 januari 2025 | Locatie: Alkmaar | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Wo 12 februari 2025 | Locatie: Zwolle | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Ma 10 maart 2025 | Locatie: Rotterdam | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Wo 14 mei 2025 | Locatie: Den Bosch | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
| ||||||||||||
Startdatum: Do 12 juni 2025 | Locatie: Utrecht | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
|
Je krijgt het inzicht en de technieken om proactief te handelen en effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren. Je leert je goed voor te bereiden en leuke gesprekken te creëren. Daardoor voel je je zekerder om die telefoon te pakken. Vol goede moed ga je aan de slag. Met een proactieve houding en een duidelijk verhaal naar de klant, krijg je (weer) plezier in jouw werk. En wij weten uit ervaring: dan nemen ook de resultaten flink toe.
Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je meteen na je inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te borgen, kun je tot twaalf maanden na de start van de training contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.
De ervaring en aanpak van een trainer is vaak heel bepalend voor een training. Onze trainers zijn gedreven professionals met ruime ervaring in en passie voor het vak. Zij zijn allen zelf dagelijks actief in de verkoop. De trainers zetten hun praktijkervaring in om jou te helpen jouw leerdoelen te realiseren. Leer klantgericht telefoneren als een pro!
Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.
Ontdek PraktijkcoachingGemiddelde van 35 beoordelingen
Heb jij een binnendienst functie waarbij je vooral inkomende telefoongesprekken voert? Dan is de training Commerciële binnendienst wat voor jou. Voor commerciële medewerkers in de buitendienst is de tweedaagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook volop op maat voor hele teams of organisaties.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen over de training Proactief en klantgericht bellen
Wij helpen je graag met al je vragen over de training Proactief en klantgericht bellen. Neem contact op met onze studieadviseurs via 0172 – 42 34 56.
Hoelang duurt deze training?
De training Proactief en klantgericht bellen is een 2-daagse training waarin je aan de slag gaat met het leggen van (het eerste) contact met de klant.
Wanneer kan ik deze training volgen?
Er worden verschillende data en locaties gepland, verspreid over heel Nederland. Onder het tabje ‘Data en locaties’ kun je terugvinden welke locatie er bij jou in de buurt is.
Er zijn meedere medewerkers waarvoor deze training interesssant is. Kan ik die allemaal aanmelden voor dezelfde datum en locatie?
Ja dat kan, tot een maximum van drie personen van één organisatie. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat andere deelnemers niet op de achtergrond raken. Heb je er vier of meer? Informeer dan bij onze studieadviseur naar de mogelijkheden. Wellicht is Incompany dan een meer geschikte optie.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen