Nieuws
belangrijke keuzes maken

Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit

10 manieren om (belangrijke) keuzes te maken
We maken de hele dag door keuzes. Thuis en op het werk. Heb jij daar meer moeite mee hebt dan anderen? Na dit artikel niet meer.
Nieuws
Fysieke agressie - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Zo ga je om met fysieke agressie op de werkvloer
Leer hoe je effectief en veilig omgaat met fysieke agressie op de werkvloer. Ontdek wat je kunt doen om situaties te de-escaleren en jezelf te beschermen.
Nieuws
Fruitmand – IMK Opleidingen

HR Management

Vitaliteit gaat verder dan een fruitmand
Gratis fruit en een bordje dat aanmoedigt om de trap te nemen. Is dat genoeg om vitaliteit te bevorderen? Spoiler: nee. Deze 10 tips gaan je helpen!
Nieuws
7 tips voor meer zelfverzekerdheid - IMK Opleidingen

Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit

7 tips voor meer zelfverzekerdheid
Ontdek onze tips om meer zelfverzekerdheid te ontwikkelen en overtuigend over te komen, zowel op de werkvloer als in je persoonlijke leven.
Nieuws
Werving en selectie van technisch personeel - IMK Opleidingen

Werkplekleren & Opleiden

Werving en selectie van technisch personeel? Zo doe je dat in 2025!
Op zoek naar creatieve manieren om technisch personeel aan te trekken? Wij zetten de laatste inzichten en belangrijkste tips voor je op een rij.
Nieuws
Eigenwijze managers - IMK Opleidingen

HR Management

Hoe kan HR grip krijgen op eigenwijze managers?
Eigenwijze managers zorgen voor gedoe met soms serieuze gevolgen. Lees hier welke uitdagingen ze meebrengen en hoe je als HR grip op ze krijgt.
Nieuws
Hybride werken - IMK Opleidingen

Management & Leiderschap

Hybride werken en leidinggeven: wat spoken ze thuis allemaal uit?
Tegenwoordig werken veel mensen in een hybride vorm. Voor leidinggevenden kan dat een uitdaging zijn. Zo ook voor Maaike. Lees hier hoe zij ermee omgaat.
Nieuws
Wat is klantgerichtheid - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Wat is klantgerichtheid en waarom is het belangrijk?
Ontdek wat klantgerichtheid is, waarom het belangrijk is en hoe je het toepast. Leer klanten centraal stellen en de tevredenheid te vergroten.
Nieuws
verbale agressie

Klant- & Servicegericht Werken

Omgaan met verbale agressie op de werkvloer
Leer omgaan met verbale agressie op de werkvloer. Begrijp wat het is, hoe je professioneel reageert en hoe je lastige situaties de baas blijft.