Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.
De training bestaat uit twee trainingsdagen. Onderstaande onderwerpen komen aan bod. Als er specifieke wensen zijn kan de training ook aangepast worden naar de behoeftes van jouw organisatie.
Dag 1: Omgaan met mondige klanten
Dag 2: Diefstalpreventie
Op beide trainingsdagen is er volop ruimte voor voorbeelden en het oefenen van praktijksituaties. Voor, na en tussendoor ga je aan de slag met de opdrachten in onze online leeromgeving.
Deze training is alleen beschikbaar als maatwerktraining. Klik hier voor meer informatie.
Wil je van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van jullie organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek. Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar advies@imkopleidingen.nl
Na het volgen van deze training:
Al onze trainingen zijn praktisch ingericht. Er is daarom veel interactie met de trainer en de andere deelnemers. Met behulp van groepsdiscussies en rollenspellen worden werksituaties in de winkel zo goed mogelijk nagebootst. Als deelnemer kun je zelf situaties en voorbeelden aandragen.
Ook buiten de training zijn er volop mogelijkheden om te leren. Na aanmelding kun je direct in onze online leeromgeving aan de dag met voorbereidingsopdrachten. Na de training heb je hier nog een jaar lang toegang tot. Daar kun je de trainer ook naderhand nog om advies vragen.
De trainer is specialist op het gebied van diefstalpreventie en het effectief omgaan met lastige/mondige klanten. De trainer heeft zelf jarenlange ervaring op de winkelvloer.
Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.
Ontdek PraktijkcoachingWens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen over de training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten
Samen met één van onze maatwerkadviseurs van gedachte wisselen over de training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten? Neem contact met ons op via 0172 – 42 34 56.
Kan ik met iemand overleggen over een incompany of maatwerktraining?
Zeker! Daar zijn onze maatwerkadviseurs voor. Ze helpen je graag verder via 0172 – 42 34 56 of doe een aanvraag via de website.
Waarom kan ik mij niet inschrijven voor deze training?
Dit is een incompany training. Dat betekent dat de training gegeven wordt op jouw locatie (bijvoorbeeld bij je bedrijf of op een extern gekozen locatie) en de trainer naar jou toekomt. In de training zitten alleen deelnemers van jullie eigen organisatie.
Wie is mijn trainer?
Bij een incompany training kijken we altijd goed welke trainer er het beste past bij jullie organisatie. We kiezen een trainer bijvoorbeeld omdat ze de branche of organisatie al kennen of omdat ze de meeste kennis hebben over het specifieke onderwerp. Je leert de trainer vaak al voor de training kennen.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen