Klantcommunicatie in een medische omgeving
Frits de Boer, Dijklander Ziekenhuis, heeft IMK Opleidingen benaderd om hem te helpen met het ontwikkelen van zijn servicemonteurs voor meer persoonlijke benadering.
Online trainen: Uitstellen of doorpakken?
Online trainen, hoe gaat dat? Lees de ervaringen van deelnemers en trainers en laat je inspireren. Zet je ontwikkeling niet langer op pauze, ga online.
Reis door de tijd
IMK Opleidingen bestaat 20 jaar! We zijn trots dat we al zoveel jaar opleidingen en trainingen verzorgen voor doorgegroeide vakmensen. Bekijk onze historie.
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Word het visitekaartje van jouw bedrijf met onze maatwerktraining, ideaal voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht ontvangst, inkomend telefoonverkeer en bezoekers
Training Klantgericht werken en doen
Heb je regelmatig klantcontact in je werk? Leer klantgericht werken en ontwikkel vaardigheden voor meer plezier, klantbehoud én resultaat