Klantgedreven medewerkers denken proactief mee met de klant, anticiperen op latente behoeften en zoeken ongevraagd naar alternatieven om de dienstverlening te optimaliseren. Door deze training zien medewerkers hoe leuk en belangrijk het is om klantgericht te zijn en leren ze dit toe te passen in hun werk.

Voor wie is de training Klantgericht werken en doen?

Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken hebben met klanten, maar die zich niet direct met de verkoop bezighouden. Bijvoorbeeld medewerkers van de binnendienst, balie, secretariaat, administratie, facilitair, magazijn, chauffeurs en monteurs.

Wat ontwikkel ik?

Je krijgt inzicht in het belang en het plezier van service en klanttevredenheid. Je gaat aan de slag met denken en handelen vanuit het perspectief van de klant en je leert anticiperen op hun behoeften. “De uitdaging is niet dat je vriendelijk naar klanten kijkt, maar dat klanten vriendelijk naar jou kijken, omdat ze zo van de goede service hebben genoten.” (Uit: Kruip in de huid van de klant, Jonathan Kitching).

Overige informatie

Wil jij van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van jouw organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek.  Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar support@IMKopleidingen.nl.

Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie

Programma

  • Beeldvorming in de organisatie over klanten
  • Klantgerichte attitude
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Inzetten van vakdeskundigheid
  • Inleven in belevingswereld en behoeften van de klant
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden
  • Wat gaan we nu in de praktijk anders doen?

Gerelateerde trainingen

Bekijk alle ‘Training Klantgerichtheid & Sales’ opleidingen en trainingen

Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Rotterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
1 november 2021
10:00
17:00
15 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Amsterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
19 november 2021
10:00
17:00
3 december 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
BCN Business Centre Nederland Utrecht
Daltonlaan 100
3584 BJ UTRECHT
0302567390
Klantgericht werken en doen regio Utrecht
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
30 november 2021
10:00
17:00
14 december 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Rotterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
21 februari 2022
10:00
17:00
7 maart 2022
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Amsterdam
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
24 maart 2022
10:00
17:00
7 april 2022
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Eindhoven
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
29 april 2022
10:00
17:00
13 mei 2022
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Zwolle
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
24 mei 2022
10:00
17:00
7 juni 2022
10:00
17:00
Adresgegevens
BCN Business Centre Nederland Utrecht
Daltonlaan 100
3584 BJ UTRECHT
0302567390
Klantgericht werken en doen regio Utrecht
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
15 juni 2022
10:00
17:00
29 juni 2022
10:00
17:00

Tarieven

Toon alle prijzen inclusief BTW Toon alle prijzen exclusief BTW
  • Cursusprijs Nederlandse Sales Academie € 790.00 € 955.90
  • (Online) Lesmateriaal Nederlandse Sales Academie € 75.00 € 90.75
  • Locatiekosten Nederlandse Sales Academie € 110.00 € 133.10
Totaal € 975.00 € 1179.75

Alle bedragen zijn exclusief btw

Betaling

De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.

Overige informatie

8 / 10
28 juni 2020
C. van der Sluys
Training Klantgericht werken en doen
Ik vond het een leerzame en verhelderende training.

Onze aanpak

Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je na jouw inschrijving meteen online aan de slag met voorbereidingsopdrachten. De training zelf is interactief en je leerproces persoonlijk en praktijkgericht. Om het geleerde te borgen, kun je tot twaalf maanden na afloop online contact onderhouden met de trainer en de andere deelnemers.

Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie