10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk
Ontdek de verschillende soorten agressie waar je tijdens je werk mee te maken kunt krijgen. Van fysieke en verbale agressie tot witteboorden intimidatie.
DISC in de praktijk: Hoe DISC helpt bij het personaliseren van het onboardingsproces
DISC kun je heel goed inzetten bij het onboarden van nieuwe medewerkers. Met kleine aanpassingen maak je de onboarding veel effectiever. Lees hier hoe.
Klachtenafhandeling: de beste aanpak
Klachtenafhandeling is een kunst. Hoe pak je dit zorgvuldig aan? Deze 5 tips helpen jou om ontevreden klanten te benaderen en te bouwen aan vertrouwen.
DISC in de praktijk: herken je gesprekspartner
Herken jouw gesprekspartner met DISC. Lees hoe je de DISC-kleuren herkent en pas de tips toe voor een soepel gesprek.
Maak kosteloos jouw eigen beknopte Q4-gedragsanalyse
Wil je weten welk DISC gedragsprofiel je hebt, maak de Q4 disc test en kom achter jouw DISC gedragsanalyse.
De verschillende DISC stijl op de kerstborrel
Wat vinden de verschillende DISC-stijlen van een kerstborrel en hoe gedragen ze zich? Wie staat er op de dansvloer en wie gaat als eerste weg? Check het hier!
Hoe DISC bijdraagt aan een soepele onboarding van nieuwe werknemers?
Met DISC maak je de onboarding van nieuwe medewerkers persoonlijker én effectiever door het onboardingsprogramma af te stemmen op elk DISC-type. Lees hier hoe.
Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten
Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.
Training Medewerker klantcontact
Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek