Verbeter je timemanagement met deze 22 tips
Veel te doen en weinig tijd? Constant opboksen tegen een oneindige takenlijst? Neem de regie terug met deze lijst timemanagement tips.
Werkstress, wat is het en hoe kom je er vanaf?
Werkstress verminderen en zelfs voorkomen? Leer omgaan met stress op werk met deze 11 tips, variërend van meer bewegen tot leren nee zeggen.
Omgaan met dominante collega’s: hoe doe je dat?
Dominante collega's kunnen irritatie oproepen bij mensen met een zachter karakter. Hoe kun je met botsende karakters omgaan op de werkvloer?
15 tips om tactvol(ler) te communiceren op de werkvloer
Maak jij jezelf ook wel eens schuldig aan tactloze communicatie? Doe er wat aan! Met de tips uit dit artikel leer je tactvol communiceren.
Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren
Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en trick.
Effectief communiceren: jouw route naar professioneel succes
Effectief communiceren voor meer succes: samenwerken gaat beter, je hebt meer invloed en relaties gaan erop vooruit. Lees hier hoe.
Duidelijke communicatie op het werk: zo doe je dat!
Waarom kunnen je collega’s een taak nooit uitvoeren zoals jij die bedoeld had? In dit artikel delen we tien tips voor duidelijke communicatie op het werk.
Aap op de schouder? Leer de kunst van het teruggeven
Aap op je schouder? Veel mensen vinden het moeilijk om nee te zeggen en nemen daardoor problemen van anderen over. Dat kan anders. Lees hier.
Cursus Starten met zakelijk tekenen
Leer effectief communiceren met tekeningen en herkenbare iconen