Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
12 tips om je assertiviteit vandaag nog te vergroten Assertiviteit is het opkomen voor jezelf en je belangen. Niet op een agressieve manier, maar juist met respect voor de gevoelens van de ander.
Nieuws
Schriftelijke communicatie
Notuleren of een verslag maken, zo pak je dat aan Niet iedereen vindt notuleren leuk. Maar met deze tips doe je het efficient óf je kiest voor een andere creatieve vorm. Zoals zakelijk tekenen!
Nieuws
Schriftelijke communicatie
De 7 meest gemaakte taalfouten en hoe je ze voorkomt Foutloos schrijven is best uitdagend ook al leerden we de regels op school. Lees hier de top 7 van de meest gemaakte taalfouten en hoe je ze voorkomt.
Nieuws
Schriftelijke communicatie
Help, ik moet een werkinstructie schrijven Zeker als je in een technische omgeving werkt, krijg je er vroeg of laat mee te maken: werkinstructies. Lees hier hoe je een helder werkinstructie maakt.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Effectief vergaderen doe je met deze tips Vergaderen kost tijd en kan zinloos aanvoelen. We verzamelden deze tips voor leidinggevenden waarmee vergaderingen effectiever en efficiënter worden.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Hoe kun je de samenwerking met collega’s verbeteren? Loopt de samenwerking met collega's stroef? Jammer, want dat gaat meestal ten koste van het werkplezier en het resultaat. Doe er wat aan met deze tips!
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Zo halen werknemer én werkgever het maximale uit het opleidingsbudget Nieuwe kennis en vaardigheden opdoen heeft voordelen voor zowel werkgevers als werknemers. We delen onze tips voor beide partijen.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Afspraken maken met collega’s, zo doe je dat! Succesvol samenwerken met collega’s in een team of een project, dat vraagt om goede afspraken maken met elkaar en elkaar daaraan houden. Check hier hoe je dat doet!
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
10 tips voor effectief samenwerken in een team Hoe komt het dat het ene team soepeler samenwerkt dan het andere? En hoe kun je het verbeteren? Lees onze tips voor een effectieve samenwerking.
Toon meer items