Training Klantgericht werken en doen

Werk met meer plezier, klantbehoud en resultaat

Opleidingsduur
2 dagen

Prijs
€   895,-

Beoordeling
Nog niet beoordeeld

Inleiding Klantgericht werken en doen

Klant gedreven medewerkers denken proactief mee met de klant, anticiperen op latente behoeften en zoeken ongevraagd naar alternatieven om de dienstverlening te optimaliseren. Door deze training zien medewerkers hoe leuk en belangrijk het is om klantgericht te zijn en leren ze dit toe te passen in hun werk.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken hebben met klanten, maar die zich niet direct met de verkoop bezighouden. Bijvoorbeeld medewerkers van de binnendienst, balie, secretariaat, administratie, facilitair, magazijn, chauffeurs en monteurs.

Wat ontwikkel ik?

U krijgt inzicht in het belang en het plezier van service en klanttevredenheid. U gaat aan de slag met denken en handelen vanuit het perspectief van de klant en u leert anticiperen op hun behoeften. “De uitdaging is niet dat u vriendelijk naar klanten kijkt, maar dat klanten vriendelijk naar u kijken, omdat ze zo van de goede service hebben genoten.” (Uit: Kruip in de huid van de klant, Jonathan Kitching).

Aanvullende informatie

Wilt u van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van uw organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek.  Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar support@IMKopleidingen.nl.


 Onze aanpak

Leren doet u volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom gaat u na uw inschrijving meteen online aan de slag met voorbereidingsopdrachten. De training zelf is interactief en uw leerproces persoonlijk en praktijkgericht. Om het geleerde te borgen, kunt u tot twaalf maanden na afloop online contact onderhouden met de trainer en de andere deelnemers.

Programma

  • Beeldvorming in de organisatie over klanten
  • Klantgerichte attitude
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Inzetten van vakdeskundigheid
  • Inleven in belevingswereld en behoeften van de klant
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden
  • Wat gaan we nu in de praktijk anders doen?

Startdata & locaties

Locatie Datum
EINDHOVEN vr 21-09-2018
DRACHTEN do 27-09-2018
BREDA di 09-10-2018
AMSTERDAM ma 29-10-2018
ARNHEM do 08-11-2018
ZWOLLE wo 14-11-2018
R'DAM (CAPELLE AD IJSSEL) vr 30-11-2018
UTRECHT ma 03-12-2018

Investering

Het all-in tarief per deelnemer bedraagt € 895,-

Tariefsopbouw: lesgeld € 710,- / lesmateriaal € 75,- / locatiekosten € 110,- (2 dagen).

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Waarom IMK Opleidingen?

  • Praktisch, plezier, resultaat!
  • Volledig toegespitst op uw praktijk
  • Direct toepasbaar in uw werk
  • Hoge waardering door deelnemers
  • Locaties bij u in de buurt of incompany