Training Klantgericht werken en doen

Werk met meer plezier, klantbehoud en resultaat

Alleen als maatwerktraining beschikbaar

Opleidingsduur
Op aanvraag

Prijs
Prijs op aanvraag

Beoordeling
Nog niet beoordeeld

Inleiding Klantgericht werken en doen

Klant gedreven medewerkers denken proactief mee met de klant, anticiperen op latente behoeften en zoeken ongevraagd naar alternatieven om de dienstverlening te optimaliseren. Door deze training zien medewerkers hoe leuk en belangrijk het is om klantgericht te zijn en leren ze dit toe te passen in hun werk.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die te maken hebben met klanten, maar die zich niet direct met de verkoop bezighouden. Bijvoorbeeld medewerkers van de binnendienst, balie, secretariaat, administratie, facilitair, magazijn, chauffeurs en monteurs.

Wat ontwikkel ik?

U krijgt inzicht in het belang en het plezier van service en klanttevredenheid. U gaat aan de slag met denken en handelen vanuit het perspectief van de klant en u leert anticiperen op hun behoeften. “De uitdaging is niet dat u vriendelijk naar klanten kijkt, maar dat klanten vriendelijk naar u kijken, omdat ze zo van de goede service hebben genoten.” (Uit: Kruip in de huid van de klant, Jonathan Kitching).

Aanvullende informatie

Wilt u van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van uw organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek.  Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar support@IMKopleidingen.nl.


 Onze aanpak

Leren doet u volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom gaat u na uw inschrijving meteen online aan de slag met voorbereidingsopdrachten. De training zelf is interactief en uw leerproces persoonlijk en praktijkgericht. Om het geleerde te borgen, kunt u tot twaalf maanden na afloop online contact onderhouden met de trainer en de andere deelnemers.

Programma

  • Beeldvorming in de organisatie over klanten
  • Klantgerichte attitude
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Inzetten van vakdeskundigheid
  • Inleven in belevingswereld en behoeften van de klant
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden
  • Wat gaan we nu in de praktijk anders doen?

De training Klantgericht werken is alleen beschikbaar als incompanytraining.
Klik hier voor meer informatie.


Investering

Deze training is alleen beschikbaar als maatwerktraining.

Wilt u van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van uw organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek.  Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar studieadvies@IMKopleidingen.nl.

Waarom IMK Opleidingen?

  • Praktisch, plezier, resultaat!
  • Volledig toegespitst op uw praktijk
  • Direct toepasbaar in uw werk
  • Hoge waardering door deelnemers
  • Locaties bij u in de buurt of incompany