Training Klantcontact medewerker - IMK Opleidingen

Training Medewerker klantcontact

Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek

Lees meer

Koptelefoon en microfoon - blauw groen

Eerste hulp bij omgaan met agressie – De praktische podcast van IMK Opleidingen

Agressief gedrag van anderen kan veel indruk op je maken. In deze podcast geeft trainer Han Vossen praktische tips hoe je ermee om kunt gaan.

Lees meer

Winnend team - IMK Opleidingen

Betere bedrijfsprestaties dankzij servicemedewerkers

Hoe kun jij je serviceteam goed begeleiden? En 3 tips om jouw servicebusiness nog beter te maken! Lees meer.

Lees meer

Service management verantwoordelijkheid - IMK Opleidingen

Servicemanagement: ook de verantwoordelijkheid van directie en HR

Hebben HR en het MT ook een rol in servicemanagent? JA! Lees hier meer over deze rol en krijg tips over een nog sterker servicemanagement.

Lees meer

Boekentips-voor-vakantie-IMK-Opleidingen

7 zomerse boekentips die je niet wilt missen

Laat je inspireren door de zomerboekentips van onze trainers. Over management en persoonlijke ontwikkeling. Welk boek neem jij mee op vakantie?

Lees meer

Leidinggeven aan serviceteams - IMK Opleidingen

Opleiding Leidinggeven aan serviceteams

Leer effectief leidinggeven aan een serviceteam, van prestaties managen tot klantgericht denken en strategische doelstellingen leren benutten

Lees meer

De monteur als ambassadeur - IMK Opleidingen

Training De monteur als ambassadeur

Leer hoe je als (service)monteur slim omgaat met klantwensen, verwachtingen en weerstand

Lees meer

Agressietraining - IMK opleidingen

Agressietraining

Kom je wel eens in aanmerking met agressie op de werkvloer? Leer respectvol de-escaleren en voorkomen

Lees meer