Nieuws
Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
Servicegerichtheid - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
DISC-profiel met uitgebreide uitleg - IMK Opleidingen

DISC

DISC-profiel met uitgebreide uitleg, hoe werkt dat en wat heb je eraan?
IMK-collega’s Stefan en Eliza vertellen over hun ervaringen met het uitgebreide DISC-profiel. Over confronterende inzichten, herkenbaarheid en comfortzones.
Nieuws
DISC persoonlijke ontwikkeling - IMK Opleidingen

DISC

DISC – wat kun je er mee voor je persoonlijke ontwikkeling?
Je weet welk DISC-profiel je hebt. En dan? Wat kún je met deze informatie? Lees hier wat DISC kan betekenen voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Nieuws
gecertificeerd DISC-partner-IMK Opleidingen

DISC

De voordelen om een gecertificeerd DISC-partner in dienst te hebben
Bekend met DISC en wil je daar binnen jouw organisatie meer mee doen? Hier lees je de voordelen van een interne gecertificeerde DISC-professional.
Nieuws
Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Nieuws
Beter samenwerken in teams met DISC - IMK Opleidingen

DISC

Beter samenwerken in teams met DISC
Samenwerken in een team is in vrijwel elk bedrijf de belangrijkste vorm om de gestelde doelen te halen. DISC kan helpen om samenwerken in teams te verbeteren.