Nieuws
Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
Servicegerichtheid - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Nieuws
omgaan-met-agressieve-klanten

Klant- & Servicegericht Werken

Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren
Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Vervelend! Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en tricks.
Nieuws
Soorten-agressie

Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit

10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk
Agressie is een veelvoorkomend probleem op de werkvloer en kan grote gevolgen hebben voor de veiligheid en productiviteit. Ontdek de verschillende vormen.
Nieuws
Klachten afhandelen - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Klachtenafhandeling: de beste aanpak
Hoe ga je om met klachten van ontevreden klanten? Met deze 5 tips pak je het zorgvuldig aan en bouw je aan vertrouwen.
Nieuws
Winnend team - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Betere bedrijfsprestaties dankzij servicemedewerkers
Met deze tips kun jij jouw servicebusiness beter maken en jouw medewerkers nog beter begeleiden.