Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Wat is collegialiteit en waarom is het zo belangrijk? Collegialiteit is belangrijk voor een fijne samenwerking. Door een stapje extra voor elkaar te zetten, ben je samen productiever. Lees er alles over.
Nieuws
HR Management
Van verlofvijver naar verlof opnemen Verlof is er om op te nemen en niet om te sparen. Lees hier waarom het verstandig is om het opnemen van verlof te stimuleren en hoe je dat aanpakt.
Nieuws
HR Management
Onderzoek: HR-professionals maken volop gebruik van AI, maar willen meer Whitepaper
HR Management
Whitepaper: Het gebruik van AI binnen HR AI heeft zijn intrede gedaan in het HR-domein. In deze whitepaper bieden we inspiratie en praktische tips voor het gebruik van deze innovatieve tools.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Ontspannen op vakantie: 10 tips om je werk goed af te ronden De zomervakantie is het meest berucht als het gaat om vakantiestress. Met deze tips rond je je werk goed af zodat je ontspannen met vakantie kunt!
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
12 tips om je assertiviteit vandaag nog te vergroten Assertiviteit is het opkomen voor jezelf en je belangen. Niet op een agressieve manier, maar juist met respect voor de gevoelens van de ander.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Effectief vergaderen doe je met deze tips Vergaderen kost tijd en kan zinloos aanvoelen. We verzamelden deze tips voor leidinggevenden waarmee vergaderingen effectiever en efficiënter worden.
Nieuws
HR Management
Het wat en waarom van duurzame inzetbaarheid Investeren in duurzame inzetbaarheid zorgt ervoor dat je medewerkers betrokken, productief en vitaal hun werk kunnen uitvoeren. Nu en in de toekomst.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Hoe kun je de samenwerking met collega’s verbeteren? Loopt de samenwerking met collega's stroef? Jammer, want dat gaat meestal ten koste van het werkplezier en het resultaat. Doe er wat aan met deze tips!
Toon meer items