9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
15 april 2022
Harry Berg
Training De monteur als ambassadeur
Leerzaam en een stukje zelf kennis.
9 / 10
13 april 2022
Sandra Bottcher
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)
Mooie introductietraining.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)
Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
9 / 10
18 februari 2022
Rene Paschedag
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Erg leerzaam.
8 / 10
7 februari 2022
van Zeger
Training De vakman als accountmanager (compact en praktijkgericht)
Leuk en leerzaam, relaxte manier.
10 / 10
1 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Voorkomen en de-escaleren van agressie
De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
9 / 10
1 februari 2022
Shea Berkvens
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)
Prettige sfeer en leuke enthousiaste trainer. Veel informatie, zeker iets van geleerd. Vooral de ervaring en voorbeelden die de trainer gaf, waren duidelijk en gaven...
Lees  meer   minder 
9 / 10
1 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)
Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
10 / 10
1 februari 2022
Maikel Jansen
Training Voorkomen en de-escaleren van agressie
Zeer leerzame cursus.
10 / 10
1 februari 2022
Kitty de Vos
Training Voorkomen en de-escaleren van agressie
De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
Lees  meer   minder 
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
Lees  meer   minder 
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
Lees  meer   minder 
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
18 november 2021
Maria Vekens
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)
Ik vond het erg interessant en goed opgebouwd.
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.