Help, ik ga voor het eerst een project begeleiden!
Binnenkort gaat je eerste project van start. Leuk! Maar ook spannend. Want hoe pak je een project aan? Geen zorgen, wij helpen je op weg.
10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk
Ontdek de verschillende soorten agressie waar je tijdens je werk mee te maken kunt krijgen. Van fysieke en verbale agressie tot witteboorden intimidatie.
Klachtenafhandeling: de beste aanpak
Klachtenafhandeling is een kunst. Hoe pak je dit zorgvuldig aan? Deze 5 tips helpen jou om ontevreden klanten te benaderen en te bouwen aan vertrouwen.
Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten
Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.
Training Medewerker klantcontact
Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek
Eerste hulp bij omgaan met agressie – De praktische podcast van IMK Opleidingen
Agressief gedrag van anderen kan veel indruk op je maken. In deze podcast geeft trainer Han Vossen praktische tips hoe je ermee om kunt gaan.
Bedankt voor je aanmelding voor de webinar ‘Help, ik sta altijd aan’
Bedankt voor de aanmelding voor de webinar 'help ik sta altijd klaar'. Je ontvangt de bevestiging spoedig in je mailbox.
Projectmanagement: wat kan er misgaan?
Projectmanagement is een belangrijk onderdeel in het succes van een project. Er zijn veel redenen waarom een project kan mislukken. Lees meer.
Betere bedrijfsprestaties dankzij servicemedewerkers
Hoe kun jij je serviceteam goed begeleiden? En 3 tips om jouw servicebusiness nog beter te maken! Lees meer.