Stagiaire aannemen na de stageperiode: waar moet je op letten?
Soms tref je een stagiair die je het liefste direct in dienst wilt nemen. In dit artikel lees je over de voordelen en de valkuilen die er ook zijn.
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
10 redenen om te investeren in werkplekleren
Voor bedrijven is werkplekleren een uitkomst in tijden van personeelsschaarste. Meer voordelen van het investeren in werkplekleren lees je in dit artikel.
9 tips om werkplekleren te stimuleren binnen je organisatie
Om van de werkplek een leerplek te maken, zullen er aanpassingen gemaakt moeten worden. Wij zetten negen praktische tips voor organisaties op een rij.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
De Dag van de Stagiair: hoe bedank je jouw stagiairs op een leuke manier?
Stagiairs bedanken is de perfecte manier om je waardering te uiten op de De dag van de Stagiair. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Werving en selectie van technisch personeel? Zo doe je dat in 2024!
Hoe je als bedrijf - ondanks krapte in de arbeidsmarkt door slimme werving en selectie technisch personeel kunt aanboden. Ontdek het hier.
Wanneer mag je stagiairs begeleiden?
Wanneer je stages mag begeleiden hangt af van de wettelijke regels. Lees welke dat zijn en gebruik onze checklist voor het begeleiden van stagiaires.