Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Help, ik heb een beoordelingsgesprek!
Zie je op tegen je beoordelingsgesprek? Zo bereid je je voor. Denk aan feedback geven en ontvangen, opkomen voor jezelf, zelfevaluatie en onderhandelen.
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Leidinggevende en toch alles zelf doen? Zo voorkom je het
Voorkom als leidinggevende dat je alles zelf wilt doen. Het is jouw functie om leiding te geven, niet om uit te voeren.
Zo passen bedrijven servicemanagement succesvol toe
Goed servicemanagement is onmisbaar voor succesvolle organisaties. Het levert tevreden klanten én medewerkers op. Lees hoe je dit aanpakt.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Meer motivatie op de werkvloer: 12 tips voor leidinggevenden
Hoe zorg je als leidinggevende dat medewerkers gemotiveerd aan het werk gaan en blijven? Lees wat er nodig is voor meer motivatie op de werkvloer.
Manager worden: alles over de kunst van het managerschap
Is manager een functie die bij jou past? Na het lezen van dit artikel weet je het. Ontdek de belangrijkste vaardigheden, eigenschappen, opleidingen en meer.