Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Ontwikkelgesprekken, wat zijn het en hoe voer je ze?
Ontwikkelgesprekken, wat zijn het, hoe voer je ze en hoe begeleid je als HR-professional leidinggevenden? Met een praktisch stappenplan en tips.
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Werving en selectie van technisch personeel? Zo doe je dat in 2024!
Hoe je als bedrijf - ondanks krapte in de arbeidsmarkt door slimme werving en selectie technisch personeel kunt aanboden. Ontdek het hier.
Het hoe en waarom van exitgesprekken voeren
Een medewerker neemt ontslag. Hij gaat elders werken. Tijdens een exitgesprek achterhaal je de reden achter het vertrek en ontdek je verbeterpunten.
Whitepaper: Boeien, binden en behouden, hoe doe je dat?
In deze whitepaper leggen we uit hoe je medewerkers kan boeien, binden en behouden. Download de whitepaper nu.
Hoe ga je om met verschillende generaties op de werkvloer?
Momenteel kun je vijf verschillende generaties op de werkvloer tegenkomen. Hoe ga je daar als leidinggevende goed mee om? Lees onze tips.