Servicegerichtheid - IMK Opleidingen

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans

Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.

Lees meer

Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties

Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.

Lees meer

Alles over ontwikkelgesprekken – IMK Opleidingen

Ontwikkelgesprekken, wat zijn het en hoe voer je ze?

Ontwikkelgesprekken, wat zijn het, hoe voer je ze en hoe begeleid je als HR-professional leidinggevenden? Met een praktisch stappenplan en tips.

Lees meer

Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips

Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!

Lees meer

Werving en selectie van technisch personeel - IMK Opleidingen

Werving en selectie van technisch personeel? Zo doe je dat in 2024!

Hoe je als bedrijf - ondanks krapte in de arbeidsmarkt door slimme werving en selectie technisch personeel kunt aanboden. Ontdek het hier.

Lees meer

Exitgesprekken - IMK Opleidingen

Het hoe en waarom van exitgesprekken voeren

Een medewerker neemt ontslag. Hij gaat elders werken. Tijdens een exitgesprek achterhaal je de reden achter het vertrek en ontdek je verbeterpunten.

Lees meer

Binden, boeien en behouden - IMK Opleidingen

Whitepaper: Boeien, binden en behouden, hoe doe je dat?

In deze whitepaper leggen we uit hoe je medewerkers kan boeien, binden en behouden. Download de whitepaper nu.

Lees meer

Generaties op de werkvloer - IMK Opleidingen

Hoe ga je om met verschillende generaties op de werkvloer?

Momenteel kun je vijf verschillende generaties op de werkvloer tegenkomen. Hoe ga je daar als leidinggevende goed mee om? Lees onze tips.

Lees meer