Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
30 november 2023
Arie Blonk
Training Leidinggeven aan professionals Fantastische manier om beter om te gaan met professionals.
9 / 10
30 november 2023
Sanne Kuijper
Training Leidinggeven aan professionals Interessante cursus, aantal dingen al bekend maar toch vaak weer een oh ja zo kan het ook moment.
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
9 / 10
16 december 2022
Nicole Hansen
Training Leidinggeven op afstand Zowel prive als business wise groei je enorm op gebied van communicatie.
9 / 10
16 december 2022
James Roep
Training Leidinggeven op afstand Goede training heel veel geleerd en prettig om te volgen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
11 juli 2022
Maike ter Voert
Training Leidinggeven aan professionals De training was zeer nuttig en ik heb goede handvatten ontvangen om toe te passen. Leuk om even weer in een andere omgeving te zijn,...
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
Toon meer reviews