Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
05 januari 2024
Ashley Gravenberch
Training Impactvolle gesprekken voeren Je leert hoe de mens qua doen en laten in elkaar zit. Je leert wat een houding van een persoon betekent.
10 / 10
05 januari 2024
Marsha Regensburg
Training Impactvolle gesprekken voeren Zeer waardevolle training met goede oefeningen.
10 / 10
10 oktober 2022
Bo de Jong
Training Social selling Een hele leuke leerzame training van een lieve docent.
8 / 10
03 oktober 2022
Michelle
Training Social selling Het is een mooie training voor beginnende sales mensen.
10 / 10
30 september 2022
Bo de Jong
Training Social selling Het is een leuke interessante training, waarbij ik veel heb geleerd. Een fijne, aardige en behulpzame docent. Ik heb leuke mensen in mijn training gehad,...
9 / 10
05 juli 2022
Chantal Smit
Training Impactvolle gesprekken voeren Praktisch, leuk, pakkend, herkenbaar, leerzaam.
8 / 10
31 maart 2022
Juan Peñas Pérez
Opleiding Middle Management C Goede training, erg leerzaam, goed geregeld.
8 / 10
31 maart 2022
Theo van Dijk
Opleiding Middle Management C Leuke opleiding met veel ruimte voor de praktijk om de lesstof heen. Ook goed voor je algemene ontwikkeling.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.
9 / 10
20 februari 2019
Gerard Montizaan
Opleiding Middle Management C Goede bruikbare stof en goede trainers.
8 / 10
10 juli 2019
Marcel van Est
Opleiding Middle Management C Dynamisch, sluit goed aan bij de behoeften, open sfeer.
Toon meer reviews