Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
03 april 2024
Dave Buskes
Training Schriftelijke communicatie Ik heb goed geleerd hoe een krachtig bericht juist wordt opgesteld.
8 / 10
03 april 2024
Goedele Furst
Training Schriftelijke communicatie Het is een leerzame training waar je veel handvaten krijgt om beter te worden in je schriftelijke communicatie.
9 / 10
21 maart 2024
Paul Geerts
Opleiding Middle Management B Ik heb door deze training meer het besef in wat ik doe en waarom ik het doe binnen mijn teamleider rol. Veel inzichten in theorieën...
8 / 10
27 februari 2024
Johan Wullms
Opleiding Middle Management B Je leert veel over jezelf en de eigenschappen van de mensen om je heen.
8 / 10
27 februari 2024
Ray Stuppek
Opleiding Middle Management B Erg leerzaam en de training was goed volgbaar/begrijpbaar.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
28 september 2023
Hub Peerboom
Training Schriftelijke communicatie Deze training is erg waardevol voor iedereen die zich schriftelijk nog verder wil verbeteren. Ik heb in de twee trainingsdagen veel geleerd en per direct...
8 / 10
13 juni 2023
Annemarie van der Linden
Training Onboarding Praktische training met goede tips. Groepsdynamiek was prima. Wellicht in ons geval omdat de meesten uit dezelfde soort branche komen.
8 / 10
21 november 2022
Gertjan Bakker
Training Schriftelijke communicatie Leerzaam, interactief en verreikend.
9 / 10
21 oktober 2022
Evelyne Tol
Training Schriftelijke communicatie Een leerzame training. De docent is enthousiast en weet veel van de Nederlandse taal. Ik heb veel geleerd deze 2 cursusdagen. Wat ik heb geleerd...
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews