Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Leiderschap in de zorg Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Cursus Praktijkopleider Coaching leadership course Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Communicatie in en rond projecten Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Medewerker klantcontact Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training Omgaan met agressie Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training Omgaan met klachten Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Cursus Slimmer werken met ChatGPT Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Training Verzuimmanagement Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
27 mei 2024
Kas Van den Hofstad
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Het maakt niet uit welke vanuit welke achtergrond (instantie) je komt, je leert er zeker wat!
8 / 10
27 mei 2024
Belinda Uiterlinden
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Ontzettend leuke groep en trainer. Veel van geleerd ondanks dat ik geen vertrouwenspersoon ga worden weet ik wel nog beter hoe ik iemand kan helpen...
10 / 10
27 mei 2024
Sander Ekkelenkamp
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Veel nieuwe inzichten verkregen over mijn nieuwe functie als vertrouwenspersoon.
8 / 10
01 december 2023
Funs Ubaghs
Training Omgaan met agressie
Het was zeker de moeite waard om deze cursus te volgen.
9 / 10
30 november 2023
Yoshi Reinders
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Goede basis training waar je verder op kunt bouwen.
9 / 10
30 november 2023
Erik Wolthuis
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Goede combi van theorie en praktijk. Erg veel uitleg.
9 / 10
06 juli 2023
Peter Lamper
Cursus Vertrouwenspersoon basismodule
Theorie wordt goed verspreid, helder uitgelegd en is gecombineerd met praktijkvoorbeelden.
8 / 10
01 juli 2022
Rob Welles
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Deze opleiding is een perfecte combinatie van het koppelen van theorie aan praktijk. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt de theorie gepresenteerd en brengt dit...
10 / 10
01 februari 2022
Maikel Jansen
Training Omgaan met agressie
Zeer leerzame cursus.
10 / 10
01 februari 2022
Kitty de Vos
Training Omgaan met agressie
De training geeft je op een duidelijke manier handvatten om in het vervolg momenten van agressie, zowel in de privésfeer als in een professionele omgeving,...
10 / 10
01 februari 2022
Bart Nieuwendijk
Training Omgaan met agressie
De opleiding is heel leerzaam en er wordt goed les gegeven.
10 / 10
13 december 2021
Klaudia Grondys
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
The trainer was really positive, he keeped me interested the whole training. The atmosphere was good. I enjoyed excercises. I learned a lot about types...
8 / 10
13 december 2021
Karol Dzienis
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
It was very beneficial.
9 / 10
13 december 2021
Grazel Inaldo
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
It’s a very good leaderships course, a lot of things you can learn and tips how to handle different behaviors.
8 / 10
30 november 2021
Daphne Baardolf
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Leerzaam! Doordat je gelijk aan de slag gaat met je eigen mails kan je het gelijk toepassen. Goede tips om efficiënter te werken.
8 / 10
30 november 2021
Daphne Baardolf
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Leerzaam! Doordat je gelijk aan de slag gaat met je eigen mails kan je het gelijk toepassen. Goede tips om efficiënter te werken.
8 / 10
02 juni 2021
Raoul Scholten
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Boeiend, Ik had verwacht dat het saai en stoffig zou zijn. Dit was zeker niet het geval.
10 / 10
12 maart 2021
Fred Pierse
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Zeer goed was het praktische gedeelte waar veel tijd voor was om zelf input te geven. Alhoewel er altijd ruimte is voor verbetering kunnen wij...
8 / 10
10 maart 2021
Misha Lukassen
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Peter is een zeer ervaren leraar die de situatie uitlegt o.b.v. zijn eigen interpretatie en persoonlijke ervaringen waardoor de cursus een compleet en geheel plaatje...
8 / 10
09 maart 2021
Peter Broeders
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
Leerzame training. Veel opgestoken van Peter. Hij weet je te boeien en daardoor blijft het interessant. Ik denk wel dat ik er wat aan gehad...