Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
14 maart 2024
Daniel Lewerissa
Training Leidinggeven aan projecten Het is leerzaam, je kijkt waar je zelf staat. Je leert de groepsdynamiek kennen door middel van Disc.
8 / 10
14 maart 2024
Jelle Krooshof
Training Leidinggeven aan projecten Erg fijne en nuttige training om meer te leren over jezelf als mens en hoe je andere mensen (zakelijk) beter leert kennen en en dat...
8 / 10
14 maart 2024
Gertjan van de Zandschulp
Training Leidinggeven aan projecten Waardevol. Een kans om zelf inzicht te krijgen en er op te acteren.
9 / 10
14 maart 2024
Wilfred Methorst
Training Leidinggeven aan projecten Goede training om een betere projectleider te worden, meer inzichten krijgen in je eigen plus en minpunten en van die van je projectteam/medewerkers. En hoe...
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
8 / 10
21 december 2023
John
Training Leidinggeven aan projecten De aanpak van de trainer was erg goed. Veel geleerd in de korte tijd.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 januari 2023
Martijn Jansen
Training Leidinggeven aan projecten Goede training om te werken aan je soft skills. De training heeft mij veel inzichten gegeven.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
01 juli 2022
Rob Welles
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers Deze opleiding is een perfecte combinatie van het koppelen van theorie aan praktijk. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt de theorie gepresenteerd en brengt dit...
Toon meer reviews