Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
08 februari 2024
John OBrien
Middle Management A - Course The trainer was excellent and very knowledgeable. The exercises where sufficient enough for the course not to be too stressful and to be manageable.
10 / 10
08 februari 2024
Emil Grigorov
Middle Management A - Course Creat class, bring alot of knowledge. And best part was the practice. No boring theory.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
27 maart 2023
Cleo Reijling
Cursus Financieel inzicht in de OR Het was een fijne en leerzame dag. Veel kans om vragen te stellen en de inhoud was wat ik had verwacht. Inhoudelijk veel kennis, goede...
8 / 10
14 december 2022
Maurice Kolen
Cursus Financieel inzicht in de OR Duidelijke uitleg van een gedreven docent. Goed op de hoogte van alle financiële zaken en geduldig met gestelde vragen.
8 / 10
14 december 2022
Ron van Elderen
Cursus Financieel inzicht in de OR Er zit veel meer in de bedrijfscijfers dan je oorspronkelijk zou denken. Je hebt deze basis kennis zeker nodig.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
01 juli 2022
Rob Welles
Incompany training DISC voor sales en accountmanagers Deze opleiding is een perfecte combinatie van het koppelen van theorie aan praktijk. Aan de hand van praktijkvoorbeelden wordt de theorie gepresenteerd en brengt dit...
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
8 / 10
14 april 2022
Carla van den Heuvel
Middle Management A - Course Fijne, krachtige trainer. Groep heel snel aan elkaar gewaagd ondanks maar 1 lesdag. Inhoud echt verhelderend. Fijn om van vakmensen inhoudelijk te leren. En te...
Toon meer reviews