Persoonlijke effectiviteit, wat is dat eigenlijk?
Door te werken aan je persoonlijke effectiviteit krijg je meer gedaan in minder tijd. We delen hier onze tips en valkuilen met je.
6 praktische tips om te directe communicatie te verbeteren
Te directe communicatie kan tegenwerken. Lees onze tips voor leidinggevenden én voor directe mensen die hun communicatie willen verbeteren.
Teamontwikkeling: minder gedoe en meer resultaat
We bespreken vijf aandachtspunten rondom teamproblematiek om meer resultaten te genereren en minder gedoe.
Ga scrummen
Ontdek hoe Scrum projectmanagement transformeert in een snelle wereld: flexibel, overzichtelijk en aangepast aan snelle veranderingen.
Zo bescherm je je tegen stress
Een beetje stress kan geen kwaad. Maar wanneer je er niet meer door kunt functioneren, gaat er iets fout. Wat kun je doen om je te beschermen?
Whitepaper: 7 tips om slimmer om te gaan met stress op het werk
Ben je op zoek naar een effectieve manier om slimmer om te gaan met stress op het werk? Lees dan deze whitepaper van IMK Opleidingen.
Voorkom werkstress, laad je op
Werkstress komt steeds vaker voor. De stress zorgt dat je energie op raakt. Lees hier waarom op tijd opladen belangrijk is en hoe je dat doet.
Prioriteiten stellen: Moet ik dit nu zelf doen?
Prioriteiten stellen moeilijk? Nee hoor. Met de zin "Moet ik dit nu zelf doen" zet je al jouw prioriteiten op een rij. Download ook het werkblad.