Nieuws
Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
Incompany training kosten - IMK Opleidingen

Maatwerktraining

Wat zijn de voor- en nadelen van een incompany training?
Een incompany training wordt alleen aan medewerkers van jouw organisatie gegeven en volledig afgestemd op jullie wensen. Maar er zijn ook nadelen.
Nieuws
Als ik vooraf had geweten dat dit het resultaat zou zijn had ik meteen getekend - IMK Opleidingen

Maatwerktraining

“Als ik vooraf had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik meteen getekend”
Geert Peters van Hutchinsons Port vertelt over de resultaten van de maatwerktrainingen van IMK Opleidingen. “Het heeft ons meer opgeleverd dan verwacht.”
Nieuws
Servicegerichtheid - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
Een ambitieus ontwikkelprogramma voor een ambitieus team - IMK Opleidingen

Maatwerktraining

Een ambitieus ontwikkelprogramma voor een ambitieus team
IMK Opleidingen ontwikkelde een maatwerkprogramma voor het ambitieuze projectteam Opdrachten en Innovatie bij de gemeente Alphen a/d Rijn.
Nieuws
Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Nieuws
omgaan-met-agressieve-klanten

Klant- & Servicegericht Werken

Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren
Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Vervelend! Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en tricks.