Nieuws
Scope creep - IMK Opleidingen

Projectmanagement

Zo voorkom je scope creep tijdens jouw projecten
We spreken van scope creep wanneer er tijdens het project verzoeken komen om taken of werkzaamheden buiten de projectscope uit te voeren.
Nieuws
Waarom duurzame inzetbaarheid - IMK Opleidingen

HR Management

Het wat en waarom van duurzame inzetbaarheid
Investeren in duurzame inzetbaarheid zorgt ervoor dat je medewerkers betrokken, productief en vitaal hun werk kunnen uitvoeren. Nu en in de toekomst.
Nieuws
Retentiebeleid - IMK Opleidingen

HR Management

Uit deze onderdelen bestaat succesvol retentiebeleid
Retentiebeleid is cruciaal voor het binden en behouden van medewerkers. Lees hier alles over retentiebeleid en de rol van HR.
Nieuws
Projectplan - IMK Opleidingen

Projectmanagement

Uit deze onderdelen bestaat een projectplan
Een succesvol project begint met een duidelijk document waarin het plan van aanpak beschreven staat. Zo’n document noemen we het projectplan.
Nieuws
Ai banner - IMK Opleidingen

HR Management

Meer doen in minder tijd: 5 AI-tools voor HR-professionals
AI is hét gespreksonderwerp van de dag. Welke tools zijn beschikbaar voor HR-professionals om hun werk leuker, sneller en efficiënter uit te voeren?
Nieuws
Binden boeien en behouden - IMK Opleidingen

HR Management

Binden, boeien, behouden van medewerkers: de 10 beste tips
Het succes van je bedrijf staat of valt met goede medewerkers. Met deze tips voor HR en leidinggevenden kun je medewerkers binden, boeien en behouden.
Nieuws
6 manieren voor bedrijven om hun technici tekort op te lossen - IMK Opleidingen

Werkplekleren & Opleiden

6 manieren voor bedrijven om hun technici tekort op te lossen
Een vacature op de website zetten en de aanmeldingen stromen binnen? Zo werkt het niet meer. Hoe zorg je als technisch bedrijf dan voor voldoende personeel?
Nieuws
Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.