Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Ontspannen op vakantie: 10 tips om je werk goed af te ronden De zomervakantie is het meest berucht als het gaat om vakantiestress. Met deze tips rond je je werk goed af zodat je ontspannen met vakantie kunt!
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
12 tips om je assertiviteit vandaag nog te vergroten Assertiviteit is het opkomen voor jezelf en je belangen. Niet op een agressieve manier, maar juist met respect voor de gevoelens van de ander.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Effectief vergaderen doe je met deze tips Vergaderen kost tijd en kan zinloos aanvoelen. We verzamelden deze tips voor leidinggevenden waarmee vergaderingen effectiever en efficiënter worden.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Hoe kun je de samenwerking met collega’s verbeteren? Loopt de samenwerking met collega's stroef? Jammer, want dat gaat meestal ten koste van het werkplezier en het resultaat. Doe er wat aan met deze tips!
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Zo halen werknemer én werkgever het maximale uit het opleidingsbudget Nieuwe kennis en vaardigheden opdoen heeft voordelen voor zowel werkgevers als werknemers. We delen onze tips voor beide partijen.
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Toon meer items