Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Communicatie in en rond projecten Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Agressietraining Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Medewerker klantcontact Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Omgaan met klachten Training Winstgevend onderhandelen Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Verzuimtraining Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur
Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur
Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur
Een erg informatieve en interessante cursus.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur
Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur
Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
8 / 10
28 juni 2022
Danny Swartz
Training De monteur als ambassadeur
Zou het zelfs als onderdeel van opvoeden aanbevelen.
8 / 10
28 juni 2022
Erwin Truijen
Training De monteur als ambassadeur
Interessante training, zelfontwikkeling, verandert de mindset.
9 / 10
15 april 2022
Harry Berg
Training De monteur als ambassadeur
Leerzaam en een stukje zelf kennis.
8,5 / 10
8,5
22 maart 2021
Tom Wattel
Training De monteur als ambassadeur
Een goede manier om te leren hoe je iemand (beter) kan begrijpen en benaderen.
10 / 10
18 februari 2021
Brian Baggen
Training De monteur als ambassadeur
Veel geleerd, goede voorbeelden. Heel prettige sfeer en goede interactie. Goede praktijk voorbeelden en oefeningen. Alles heel duidelijk. Deze training zal ik bij iedereen aanprijzen....
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Nuttig en leerzaam