Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Communicatie in en rond projecten Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Agressietraining Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Medewerker klantcontact Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Omgaan met klachten Training Winstgevend onderhandelen Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Verzuimtraining Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste
De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
8 / 10
11 april 2016
Hannie Elgersma
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Zeer goed.
8 / 10
28 januari 2015
Annigje Meester
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Nuttig en leerzaam
8 / 10
24 november 2015
Elly Hermsen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heel goed, training/cursus is perfect gegeven door de trainer.
8 / 10
11 juli 2015
Klaas Mensch
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Duidelijk en leerzaam.
8 / 10
07 juli 2015
Diana Borgstein-Kluinhaar
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het zijn twee leerzame en leuke dagen geweest.
8 / 10
04 juli 2015
Ilonka Vink
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Goede leermomenten en handige tips.
8 / 10
01 april 2015
Dora Vermeulen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het was heel duidelijk en goed uitgelegd. Fijne training.
9 / 10
21 mei 2014
Marianne van Asten
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Het programma werd aangepast aan onze behoefte. Daardoor werd het interessant en leerzaam. Voor mij was het de punten op de I zetten.
8 / 10
19 mei 2014
Mariëlle van Dorst
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leuk, interactief en op de deelnemers afgestemd. Leerzaam en doeltreffend!
9 / 10
12 maart 2014
Ina van Kastel
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Prima cursus, zeer ervaren en professionele trainster. Heel veel geleerd. (Nu nog oefenen...)
9 / 10
10 juni 2014
Carolien Hartman Bergen
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Prima begeleiding door de trainer. Dit kwam mede doordat de groep niet zo groot was.(3) Genoeg ruimte voor zelf dingen aan te dragen. Top cursus....
9 / 10
13 oktober 2014
Anoniem (bekend bij IMK)
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Heel leerzaam, fijne groep en goede begeleiding.
9 / 10
13 oktober 2014
Anoniem (bekend bij IMK)
Training De professionele telefoniste en receptioniste
Erg leerzaam door de vele interactie met medecursisten en docent. Er werd goed in gespeeld op persoonlijke leerdoelen en praktijkervaringen die we moeilijk vinden werden...