Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
22 mei 2024
Maryam Kiani
Training Authentiek leiderschap Dat ik meer inzicht heb in watvoor gedrag mensen tonen met welk disc profiel.
10 / 10
13 december 2023
Bart van Kampen
Cursus Timemanagement met Outlook Erg goede duidelijke training met handige tips.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
06 juli 2023
Aalderd Koopmans
Training Authentiek leiderschap Interessant om de achterliggende motivaties van jezelf en anderen te leren kennen en in jezelf op zoek te gaan naar jouw manier van leidinggeven met...
10 / 10
28 juni 2023
Benny Wouters
Cursus Timemanagement met Outlook Hele leerzame training waar je in de praktijk ook echt iets aan hebt. Ik raad deze cursus aan alle collega's aan!
9 / 10
23 mei 2023
Loubna Abrak
Cursus Timemanagement met Outlook Veel opgestoken van deze cursus en meteen toepasbaar. Deze training zal mij behoorlijke tijdswinst opleveren in mijn Outlookgebruik.
9 / 10
23 mei 2023
Ibo Derin
Cursus Timemanagement met Outlook Hele nuttige en praktisch toepasbare tips.
8 / 10
30 november 2022
Remco van Oosterhout
Training Authentiek leiderschap Aanpak van de trainer is echt een 10+.
9 / 10
30 november 2022
Linda van Vugt
Training Authentiek leiderschap Groepsdynamiek zeer goed. Veel geleerd van medecursisten. Trainster zeer fijn, duidelijk en flexibel. Informatie en opdrachten werden aangepast aan de wensen van de cursisten.
8 / 10
30 november 2022
Patricia Vincken
Cursus Timemanagement met Outlook Een training die je moet doen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
9 / 10
28 september 2022
Raymond Crawford
Training Authentiek leiderschap Je krijgt veel goede handvaten mee die je kan toepassen in je dagelijks werk als accountmanager, omdat je ook met een diverse groep bent kan...
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews