Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
31 maart 2022
Juan Peñas Pérez
Opleiding Middle Management C Goede training, erg leerzaam, goed geregeld.
8 / 10
31 maart 2022
Theo van Dijk
Opleiding Middle Management C Leuke opleiding met veel ruimte voor de praktijk om de lesstof heen. Ook goed voor je algemene ontwikkeling.
10 / 10
02 juli 2020
Ingrid de Leeuw-van Dongen
Training Klantgericht incasseren Een leuke leerzame training.
10 / 10
02 juli 2020
Katja Goris
Training Klantgericht incasseren Ik vond het leerzaam. Interessant om andere verhalen te horen. En ook gezellig .
9 / 10
06 juli 2020
Monique Peters
Training Klantgericht incasseren Een goede training, uitgebreid en ontspannen.
8 / 10
10 juli 2019
Marcel van Est
Opleiding Middle Management C Dynamisch, sluit goed aan bij de behoeften, open sfeer.
10 / 10
10 juli 2019
Marco Overeem
Opleiding Middle Management C Ik ben heel enthousiast over de opleiding Middle Management C. Naast de uitstekende lesstof inhoud, ben ik heel tevreden over de trainers Hennie Schreurs en...
8 / 10
20 februari 2019
Marco Peeters
Opleiding Middle Management C De verwachting van de onderwerpen kwamen ook aan bod.
9 / 10
20 februari 2019
Gerard Montizaan
Opleiding Middle Management C Goede bruikbare stof en goede trainers.
9 / 10
16 december 2019
Erma Smit - Francken
Training Klantgericht incasseren Zeer leerzaam, het was een fijne cursus met veel interactie. Alle struikelblokken die aangedragen werden, werden behandeld. Voor mijn werk zal ik zeker de geleerde...
9 / 10
20 december 2019
Danielle Wolf-Middelkoop
Training Klantgericht incasseren De training was erg leerzaam, veel handige tips en tools aangereikt gekregen om toe te passen in de praktijk.
9 / 10
11 april 2016
Diana Gruben
Training De professionele telefoniste en receptioniste De training was goed, leuk en gezellig. Ik heb er zeker wat aan gehad en zal er zeker ook nog wat aan hebben!
8 / 10
11 april 2016
Harma Scholma
Training De professionele telefoniste en receptioniste Het was een leerzame training, veel aan gehad, de leerkracht bracht de training gevarieerd.
10 / 10
12 april 2016
Stephanie Overbeke
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond dit erg leuk en leerzaam. Leuke oefeningen die ik zeker kan gaan toepassen in de praktijk.
8 / 10
13 april 2016
Marianne Eringa-van der Woude
Training De professionele telefoniste en receptioniste Ik vond de training erg leuk en leerzaam. Er werd vooral aan persoonlijke doelen gewerkt en niet alleen algemeen. Dit vind ik heel erg positief.
9 / 10
13 december 2016
Petra Vanger
Training De professionele telefoniste en receptioniste Doordat we een fijne, goede cursusleidster hadden en een groep die goed bij elkaar aansloot, is het een hele fijne goede training geworden.
8 / 10
11 december 2016
Zohi Georgalas
Training De professionele telefoniste en receptioniste Heb goede tips gekregen hoe te reageren in moeilijke situaties.
10 / 10
07 december 2016
Bibi Mohamed
Training De professionele telefoniste en receptioniste Zeer goed.
Toon meer reviews