9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur
Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur
Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur
Een erg informatieve en interessante cursus.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur
Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur
Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
28 juni 2022
Danny Swartz
Training De monteur als ambassadeur
Zou het zelfs als onderdeel van opvoeden aanbevelen.
8 / 10
28 juni 2022
Erwin Truijen
Training De monteur als ambassadeur
Interessante training, zelfontwikkeling, verandert de mindset.
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.