10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen
Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
9 / 10
01 februari 2022
Shea Berkvens
Training Proactief en klantgericht bellen
Prettige sfeer en leuke enthousiaste trainer. Veel informatie, zeker iets van geleerd. Vooral de ervaring en voorbeelden die de trainer gaf, waren duidelijk en gaven...
9 / 10
01 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen
Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
8 / 10
18 november 2021
Maria Vekens
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik vond het erg interessant en goed opgebouwd.
8 / 10
06 juli 2022
Vincent Vedder
Training Proactief en klantgericht bellen
Leuke en leerzame training. Dynamisch gebracht met veel persoonlijke interactie.
8 / 10
06 juli 2022
Janine Straatman
Training Proactief en klantgericht bellen
Leerzame training, vol tips en tricks.
9 / 10
09 juli 2019
Stefanie van den Born
Training Proactief en klantgericht bellen
Superleuk en leerzaam. We waren met een klein clubje, maar dat was juist wel fijn eigenlijk, hierdoor was er veel persoonlijke aandacht. Jay is bovendien...
8 / 10
01 november 2018
Ab Bakker
Training Proactief en klantgericht bellen
Keurig voorbereide en verzorgde training. Aansprekende slides en goede trainer. Veel praktijksituaties die "op maat" aangeboden worden.