8 / 10
02 april 2024
Kamal Rahimbaksh
Training Commerciële binnendienst
Leerzaam traject en de sfeer was ook gezellig.
9 / 10
02 april 2024
Maayke ten Tusscher
Training Commerciële binnendienst
Enthousiaste aanpak, ruimte voor wat lol met elkaar. Ook was het Leuk om uit te wisselen met anderen. Leerzaam en een eye opener.
8 / 10
02 april 2024
Maya De Haas
Training Commerciële binnendienst
Leerzame training, gezellige trainster met veel kennis over het vak.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
06 november 2023
Remco Eversen
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training. Niet alleen maar luisteren, maar met opdrachten de stof leren.
9 / 10
06 november 2023
Mark Elsendoorn
Training Commerciële binnendienst
Interactief, energiek en gezellig. Erg waardevol voor iedereen in de sales.
9 / 10
06 november 2023
Robbin Klein Gunnewiek
Training Commerciële binnendienst
Erg leerzaam en een leuke interactieve training. Geen urenlange presentaties. Een kleine groep waardoor er veel contact is.
8 / 10
25 oktober 2023
Daniel Cazemier
Training Commerciële binnendienst
Meer bewust worden van de communicatie met de klant.
9 / 10
13 oktober 2022
Laura Heuven
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training in een kleine groep met persoonlijke aandacht en in een informele sfeer.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
8 / 10
02 juni 2022
Dennis Bode
Training Commerciële binnendienst
Leuk, leerzaam en een aantal hele handige tips voor gesprekken.