Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Communicatie in en rond projecten Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Agressietraining Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Medewerker klantcontact Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Omgaan met klachten Training Winstgevend onderhandelen Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Verzuimtraining Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
05 december 2023
Daniel Slooijer
Training Succesvol onderhandelen
Aanpak van de trainer is super goed. Goede uitleg en veel praktijkgerichte oefeningen gedaan.
9 / 10
05 december 2023
Eeke Molenveld
Training Succesvol onderhandelen
Leuke groepsdynamiek, gevoel voor humor, veilige sfeer en alles kan en mag.
8 / 10
26 september 2023
Patricia Vincken
Cursus Presenteren
Fijne training waarin ik veel geleerd heb.
9 / 10
07 juli 2023
Jim Bothof
Training Succesvol onderhandelen
Goede training om te leren omgaan met verschillende karakters en hoe je de omgang met deze personen in je voordeel kan gebruiken om tot het...
9 / 10
15 juni 2023
Dennis Riebeek
Cursus Presenteren
Enorm effectieve training om je presentatievaardigheden te verbeteren!
10 / 10
14 april 2023
Marjo Bello
Cursus Presenteren
Super leerzame, gezellige en ontspannen training!
9 / 10
14 december 2022
Angelique van Zomeren
Cursus Presenteren
training van hoog niveau. De docente heeft veel ervaring, neemt je mee in het presenteren en geeft je voldoende handvatten om een presentatie voor te...
8 / 10
14 december 2022
Sabine van Poppel
Cursus Presenteren
Fijne, duidelijke training met veel leerpunten!
9 / 10
14 december 2022
Manon Loeffen
Cursus Presenteren
Veel oefenen en veilige omgeving.
8 / 10
29 november 2022
Erol Oz
Training Succesvol onderhandelen
Het zeker aanrader als je moeite heb met onderhandelen.
9 / 10
29 november 2022
Walter Vink
Training Succesvol onderhandelen
Erg doeltreffend. De trainer weet de aandacht te blijven houden.
9 / 10
29 november 2022
Jeroen Francois
Training Succesvol onderhandelen
Dat het een verhelderende training is. Hierbij is het wel handig dat je iets van sales ervaring of studie als achtergrond hebt.
8 / 10
29 november 2022
Stefan de Jong
Training Succesvol onderhandelen
Je leert jezelf kennen en hoe eigenschappen van ander te herkennen. Dit om hiermee een zo soepel mogelijke omgang mee aan te gaan die voor...
9 / 10
28 oktober 2022
Gea Grimme
Cursus Presenteren
Super enthousiaste trainer en deskundig! Goede invulling.
8 / 10
28 oktober 2022
Teuny Dinbits
Cursus Presenteren
Veilig, informatief en veel ruimte voor persoonlijke vragen.
10 / 10
28 oktober 2022
Gijs Eikelenboom
Cursus Presenteren
Zeer de moeite waard.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.