Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Communicatie in en rond projecten Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Agressietraining Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Medewerker klantcontact Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Omgaan met klachten Training Winstgevend onderhandelen Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Verzuimtraining Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
05 december 2023
Daniel Slooijer
Training Succesvol onderhandelen
Aanpak van de trainer is super goed. Goede uitleg en veel praktijkgerichte oefeningen gedaan.
9 / 10
05 december 2023
Eeke Molenveld
Training Succesvol onderhandelen
Leuke groepsdynamiek, gevoel voor humor, veilige sfeer en alles kan en mag.
9 / 10
07 juli 2023
Jim Bothof
Training Succesvol onderhandelen
Goede training om te leren omgaan met verschillende karakters en hoe je de omgang met deze personen in je voordeel kan gebruiken om tot het...
8 / 10
29 november 2022
Erol Oz
Training Succesvol onderhandelen
Het zeker aanrader als je moeite heb met onderhandelen.
9 / 10
29 november 2022
Walter Vink
Training Succesvol onderhandelen
Erg doeltreffend. De trainer weet de aandacht te blijven houden.
9 / 10
29 november 2022
Jeroen Francois
Training Succesvol onderhandelen
Dat het een verhelderende training is. Hierbij is het wel handig dat je iets van sales ervaring of studie als achtergrond hebt.
8 / 10
29 november 2022
Stefan de Jong
Training Succesvol onderhandelen
Je leert jezelf kennen en hoe eigenschappen van ander te herkennen. Dit om hiermee een zo soepel mogelijke omgang mee aan te gaan die voor...
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
10 / 10
07 oktober 2022
Ridwan Kartahadimadja
Training Succesvol onderhandelen
Goede training om jezelf bewuster te maken in onderhandelingen.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
10 / 10
05 juli 2022
Tommy Van der Sluijs
Training Succesvol onderhandelen
Heel open en interactief, veel kennis en kunde gedeeld.