Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
09 juli 2024
Ivo Koster
Opleiding Middle Management B Wanneer je je echt wil verdiepen in de ontwikkeling van je team is deze opleiding ideaal.
9 / 10
09 juli 2024
Mark Hummel
Opleiding Middle Management B Enorm veel handvaten om je vak als leidinggevende beter in te vullen.
9 / 10
21 maart 2024
Paul Geerts
Opleiding Middle Management B Ik heb door deze training meer het besef in wat ik doe en waarom ik het doe binnen mijn teamleider rol. Veel inzichten in theorieën...
8 / 10
27 februari 2024
Johan Wullms
Opleiding Middle Management B Je leert veel over jezelf en de eigenschappen van de mensen om je heen.
8 / 10
27 februari 2024
Ray Stuppek
Opleiding Middle Management B Erg leerzaam en de training was goed volgbaar/begrijpbaar.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
10 / 10
30 november 2023
Arie Blonk
Training Leidinggeven aan professionals Fantastische manier om beter om te gaan met professionals.
9 / 10
30 november 2023
Sanne Kuijper
Training Leidinggeven aan professionals Interessante cursus, aantal dingen al bekend maar toch vaak weer een oh ja zo kan het ook moment.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
9 / 10
11 juli 2022
Maike ter Voert
Training Leidinggeven aan professionals De training was zeer nuttig en ik heb goede handvatten ontvangen om toe te passen. Leuk om even weer in een andere omgeving te zijn,...
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Lisette Spee
Training Leidinggeven aan professionals De aanpak van de trainer is heel fijn, ze is heel ontwapenend en open, fijne balans tussen serieuze modus en humor. Kan bij situatie specifieke...
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews