Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren
Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en trick.
10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk
Ontdek de verschillende soorten agressie waar je tijdens je werk mee te maken kunt krijgen. Van fysieke en verbale agressie tot witteboorden intimidatie.
Klachtenafhandeling: de beste aanpak
Klachtenafhandeling is een kunst. Hoe pak je dit zorgvuldig aan? Deze 5 tips helpen jou om ontevreden klanten te benaderen en te bouwen aan vertrouwen.
Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten
Ontwikkel professionele vaardighen voor het omgaan met negatieve interacties in een winkelomgeving. Herkennen, voorkomen en de-escaleren staan centraal.