Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
27 mei 2024
Andrea Isaak
Training Verzuimmanagement Trainer is helder en duidelijk in haar communicatie. Goede praktijkvoorbeelden en goede tips en tricks die je meteen kan toepassen in je werkveld. Goede werkvorm...
9 / 10
22 mei 2024
Maryam Kiani
Training Authentiek leiderschap Dat ik meer inzicht heb in watvoor gedrag mensen tonen met welk disc profiel.
10 / 10
26 april 2024
Natasja Weh
Training Verzuimmanagement Leerzaam, positief, eye openers, casuïstiek helpend. Interactief. Aanrader voor zowel beginnende als gevorderde HR medewerkers.
9 / 10
26 april 2024
Jolien Pouwels
Training Verzuimmanagement Alle ins en outs omtrent verzuim komt aan bod. Ook veel ruimte voor eigen inbreng. Je leert de basis van een positief verloop van een...
9 / 10
26 april 2024
Esmée van Eck
Training Verzuimmanagement Er is een fijne balans tussen theorie en casuïstiek waardoor er veel praktijkvoorbeelden besproken worden en je meteen al handvatten meeneemt. Veel interactie onderling, groepsgrootte...
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
31 oktober 2023
Annelies Hamersma
Training Verzuimmanagement Voor mijn toekomstige functie volgde ik deze training. Het stukje verzuim in mijn toekomstige functie is iets waar ik NIET naar uit keek. Maar nu...
9 / 10
30 oktober 2023
Ingrid Reudink
Training Verzuimmanagement Veel casus bespreking met input...fijn om te bespreken.
8 / 10
06 juli 2023
Aalderd Koopmans
Training Authentiek leiderschap Interessant om de achterliggende motivaties van jezelf en anderen te leren kennen en in jezelf op zoek te gaan naar jouw manier van leidinggeven met...
9 / 10
30 november 2022
Linda van Vugt
Training Authentiek leiderschap Groepsdynamiek zeer goed. Veel geleerd van medecursisten. Trainster zeer fijn, duidelijk en flexibel. Informatie en opdrachten werden aangepast aan de wensen van de cursisten.
8 / 10
30 november 2022
Remco van Oosterhout
Training Authentiek leiderschap Aanpak van de trainer is echt een 10+.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
9 / 10
28 september 2022
Raymond Crawford
Training Authentiek leiderschap Je krijgt veel goede handvaten mee die je kan toepassen in je dagelijks werk als accountmanager, omdat je ook met een diverse groep bent kan...
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews