Zoek op thema en training
Thema
Training
10 / 10
27 mei 2024
Andrea Isaak
Training Verzuimmanagement Trainer is helder en duidelijk in haar communicatie. Goede praktijkvoorbeelden en goede tips en tricks die je meteen kan toepassen in je werkveld. Goede werkvorm...
9 / 10
26 april 2024
Esmée van Eck
Training Verzuimmanagement Er is een fijne balans tussen theorie en casuïstiek waardoor er veel praktijkvoorbeelden besproken worden en je meteen al handvatten meeneemt. Veel interactie onderling, groepsgrootte...
10 / 10
26 april 2024
Natasja Weh
Training Verzuimmanagement Leerzaam, positief, eye openers, casuïstiek helpend. Interactief. Aanrader voor zowel beginnende als gevorderde HR medewerkers.
9 / 10
26 april 2024
Jolien Pouwels
Training Verzuimmanagement Alle ins en outs omtrent verzuim komt aan bod. Ook veel ruimte voor eigen inbreng. Je leert de basis van een positief verloop van een...
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
31 oktober 2023
Annelies Hamersma
Training Verzuimmanagement Voor mijn toekomstige functie volgde ik deze training. Het stukje verzuim in mijn toekomstige functie is iets waar ik NIET naar uit keek. Maar nu...
9 / 10
30 oktober 2023
Ingrid Reudink
Training Verzuimmanagement Veel casus bespreking met input...fijn om te bespreken.
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Toon meer reviews