Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
26 september 2023
Patricia Vincken
Cursus Presenteren Fijne training waarin ik veel geleerd heb.
9 / 10
15 juni 2023
Dennis Riebeek
Cursus Presenteren Enorm effectieve training om je presentatievaardigheden te verbeteren!
10 / 10
14 april 2023
Marjo Bello
Cursus Presenteren Super leerzame, gezellige en ontspannen training!
10 / 10
27 maart 2023
Cleo Reijling
Cursus Financieel inzicht in de OR Het was een fijne en leerzame dag. Veel kans om vragen te stellen en de inhoud was wat ik had verwacht. Inhoudelijk veel kennis, goede...
8 / 10
14 december 2022
Sabine van Poppel
Cursus Presenteren Fijne, duidelijke training met veel leerpunten!
9 / 10
14 december 2022
Angelique van Zomeren
Cursus Presenteren training van hoog niveau. De docente heeft veel ervaring, neemt je mee in het presenteren en geeft je voldoende handvatten om een presentatie voor te...
8 / 10
14 december 2022
Maurice Kolen
Cursus Financieel inzicht in de OR Duidelijke uitleg van een gedreven docent. Goed op de hoogte van alle financiële zaken en geduldig met gestelde vragen.
8 / 10
14 december 2022
Ron van Elderen
Cursus Financieel inzicht in de OR Er zit veel meer in de bedrijfscijfers dan je oorspronkelijk zou denken. Je hebt deze basis kennis zeker nodig.
9 / 10
28 oktober 2022
Gea Grimme
Cursus Presenteren Super enthousiaste trainer en deskundig! Goede invulling.
8 / 10
28 oktober 2022
Teuny Dinbits
Cursus Presenteren Veilig, informatief en veel ruimte voor persoonlijke vragen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
Toon meer reviews