10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
05 december 2023
Daniel Slooijer
Training Succesvol onderhandelen
Aanpak van de trainer is super goed. Goede uitleg en veel praktijkgerichte oefeningen gedaan.
9 / 10
05 december 2023
Eeke Molenveld
Training Succesvol onderhandelen
Leuke groepsdynamiek, gevoel voor humor, veilige sfeer en alles kan en mag.
9 / 10
07 juli 2023
Jim Bothof
Training Succesvol onderhandelen
Goede training om te leren omgaan met verschillende karakters en hoe je de omgang met deze personen in je voordeel kan gebruiken om tot het...
8 / 10
29 november 2022
Erol Oz
Training Succesvol onderhandelen
Het zeker aanrader als je moeite heb met onderhandelen.
9 / 10
29 november 2022
Walter Vink
Training Succesvol onderhandelen
Erg doeltreffend. De trainer weet de aandacht te blijven houden.
9 / 10
29 november 2022
Jeroen Francois
Training Succesvol onderhandelen
Dat het een verhelderende training is. Hierbij is het wel handig dat je iets van sales ervaring of studie als achtergrond hebt.
8 / 10
29 november 2022
Stefan de Jong
Training Succesvol onderhandelen
Je leert jezelf kennen en hoe eigenschappen van ander te herkennen. Dit om hiermee een zo soepel mogelijke omgang mee aan te gaan die voor...
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
10 / 10
07 oktober 2022
Ridwan Kartahadimadja
Training Succesvol onderhandelen
Goede training om jezelf bewuster te maken in onderhandelingen.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
10 / 10
05 juli 2022
Tommy Van der Sluijs
Training Succesvol onderhandelen
Heel open en interactief, veel kennis en kunde gedeeld.