Zoek op thema en training
Thema
Training
8 / 10
14 december 2023
Eline Van Krimpen
Training Feedback geven Heel leerzaam, geeft veel inzicht in mensen, gedragen en manieren om beter te worden in communicatie. Fijn dat ik een kleine groep had. Veel diverse...
10 / 10
14 december 2023
Joop Groeneweg
Training Feedback geven Vond de filmpjes over gedrag en hoe daar mee om te gaan erg fijn. Fijne groep en zeer goede trainer.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
18 september 2023
Jessica Verwer
Cursus Bouwrecht Inhoud goed, prettige docent die de aandacht er goed bij weet te houden, veel praktijkvoorbeelden
9 / 10
18 september 2023
Rik van den Brink
Cursus Bouwrecht Geeft heel veel inzicht in hoe belangrijk de juridische kant van contracten is, zonder dat je zelf een rechtenstudie moet hebben gedaan om het te...
10 / 10
26 juni 2023
Leanne Dihne
Training Feedback geven Leerzaam, leuk, speels, goede rollenspellen, goede handvaten en praktijkgerichte aanpak in plaats van alleen maar theorie. De trainer was super leuk.
10 / 10
15 februari 2023
Ibrahim Kucukbiyik
Training Feedback geven Goede training en zou ik zeker aanraden voor mijn overige collega’s!
9 / 10
15 februari 2023
Nanja van Roovert
Training Feedback geven Concrete tips en oefeningen, ruimte voor interactie, vragen, veilige positieve sfeer.
8 / 10
15 februari 2023
Karen Spekhorst
Training Feedback geven Heel informatief. De website in volledig. De trainer is open en vriendelijk. Heeft leuke beeldende voorbeelden. Laat ons als cursisten oefenen en praten. Werkvormen zijn...
9 / 10
26 januari 2023
Floris van Vugt
Cursus Bouwrecht Goede docent met ruime ervaring en passie voor het vak. Handige map die je meekrijgt naar huis als naslagwerk die veel aanknopingspunten biedt voor verdere...
9 / 10
02 december 2022
Jesse van der Haas
Cursus Bouwrecht De trainer gaf op een fijne en heldere manier les. In plaats van alleen maar door slides heen te gaan nam hij uitgebreid de tijd...
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
Toon meer reviews