Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
21 maart 2024
Paul Geerts
Opleiding Middle Management B Ik heb door deze training meer het besef in wat ik doe en waarom ik het doe binnen mijn teamleider rol. Veel inzichten in theorieën...
8 / 10
27 februari 2024
Johan Wullms
Opleiding Middle Management B Je leert veel over jezelf en de eigenschappen van de mensen om je heen.
8 / 10
27 februari 2024
Ray Stuppek
Opleiding Middle Management B Erg leerzaam en de training was goed volgbaar/begrijpbaar.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
26 september 2023
Patricia Vincken
Cursus Presenteren Fijne training waarin ik veel geleerd heb.
9 / 10
15 juni 2023
Dennis Riebeek
Cursus Presenteren Enorm effectieve training om je presentatievaardigheden te verbeteren!
10 / 10
14 april 2023
Marjo Bello
Cursus Presenteren Super leerzame, gezellige en ontspannen training!
8 / 10
14 december 2022
Sabine van Poppel
Cursus Presenteren Fijne, duidelijke training met veel leerpunten!
9 / 10
14 december 2022
Angelique van Zomeren
Cursus Presenteren training van hoog niveau. De docente heeft veel ervaring, neemt je mee in het presenteren en geeft je voldoende handvatten om een presentatie voor te...
9 / 10
28 oktober 2022
Gea Grimme
Cursus Presenteren Super enthousiaste trainer en deskundig! Goede invulling.
8 / 10
28 oktober 2022
Teuny Dinbits
Cursus Presenteren Veilig, informatief en veel ruimte voor persoonlijke vragen.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
Toon meer reviews