9 / 10
02 april 2024
Maayke ten Tusscher
Training Commerciële binnendienst
Enthousiaste aanpak, ruimte voor wat lol met elkaar. Ook was het Leuk om uit te wisselen met anderen. Leerzaam en een eye opener.
8 / 10
02 april 2024
Maya De Haas
Training Commerciële binnendienst
Leerzame training, gezellige trainster met veel kennis over het vak.
8 / 10
02 april 2024
Kamal Rahimbaksh
Training Commerciële binnendienst
Leerzaam traject en de sfeer was ook gezellig.
9 / 10
06 november 2023
Remco Eversen
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training. Niet alleen maar luisteren, maar met opdrachten de stof leren.
9 / 10
06 november 2023
Mark Elsendoorn
Training Commerciële binnendienst
Interactief, energiek en gezellig. Erg waardevol voor iedereen in de sales.
9 / 10
06 november 2023
Robbin Klein Gunnewiek
Training Commerciële binnendienst
Erg leerzaam en een leuke interactieve training. Geen urenlange presentaties. Een kleine groep waardoor er veel contact is.
8 / 10
25 oktober 2023
Daniel Cazemier
Training Commerciële binnendienst
Meer bewust worden van de communicatie met de klant.
9 / 10
13 oktober 2022
Laura Heuven
Training Commerciële binnendienst
Leuke interactieve training in een kleine groep met persoonlijke aandacht en in een informele sfeer.
8 / 10
02 juni 2022
Dennis Bode
Training Commerciële binnendienst
Leuk, leerzaam en een aantal hele handige tips voor gesprekken.
9 / 10
02 juni 2022
Mark Verhoeckx
Training Commerciële binnendienst
Erg leuke ongedwongen cursus. Leerzaam, informatief en prettige coach Erik!
9 / 10
02 juni 2022
Govanna Bogers - Kusters
Training Commerciële binnendienst
Deze training heb ik als zeer positief ervaren. Ontzettend leuke en gezellige groep met deelnemers. Doordat de deelnemers allemaal in een ander vakgebied werken, krijgen...
8 / 10
07 maart 2022
Pieter van Veldhuizen
Training Commerciële binnendienst
Goed, goede samenstelling van de groep, werkvolgorde is goed en ik heb geleerd waarvoor ik kwam.
8 / 10
07 maart 2022
Nick van der Waal
Training Commerciële binnendienst
Geleerd hoe klanten denken.
9 / 10
18 februari 2022
Rene Paschedag
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Erg leerzaam.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.