Zoek op thema en training
Thema
Training
9 / 10
26 april 2024
Jolien Pouwels
Verzuimtraining Alle ins en outs omtrent verzuim komt aan bod. Ook veel ruimte voor eigen inbreng. Je leert de basis van een positief verloop van een...
9 / 10
26 april 2024
Esmée van Eck
Verzuimtraining Er is een fijne balans tussen theorie en casuïstiek waardoor er veel praktijkvoorbeelden besproken worden en je meteen al handvatten meeneemt. Veel interactie onderling, groepsgrootte...
10 / 10
26 april 2024
Natasja Weh
Verzuimtraining Leerzaam, positief, eye openers, casuïstiek helpend. Interactief. Aanrader voor zowel beginnende als gevorderde HR medewerkers.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
9 / 10
31 oktober 2023
Annelies Hamersma
Verzuimtraining Voor mijn toekomstige functie volgde ik deze training. Het stukje verzuim in mijn toekomstige functie is iets waar ik NIET naar uit keek. Maar nu...
9 / 10
30 oktober 2023
Ingrid Reudink
Verzuimtraining Veel casus bespreking met input...fijn om te bespreken.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen Zeer leerzaam en functioneel.
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten van heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen Heldere cursus waarin je veel leert, zoals wie je bent en wat voor persoon je bent naar een ander toe.
9 / 10
01 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
Toon meer reviews