Zoek op thema en training
Training
Opleiding Middle Management A Middle Management A - Course Opleiding Middle Management B Opleiding Middle Management C Cursus Starten met leidinggeven Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Practical Management on the workfloor Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training DISC en leiderschap Training Leidinggeven op afstand Training Authentiek leiderschap Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Omgaan met cultuurverschillen Training Omgaan met generatieverschillen Training Commercieel aansturen van je team Incompany Middle Management Development traject op maat Training Verandermanagement Cursus Financieel inzicht voor niet-financiële managers Coaching leadership course Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Train de trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Communicatie in en rond projecten Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Project management course Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Persoonlijk leiderschap Cursus Effectief communiceren op de werkvloer Training Feedback geven Cursus Timemanagement Cursus Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Incompany training Effectief vergaderen en overleggen Incompany training Regie op je eigen vitaliteit en inzetbaarheid Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Cursus Starten met zakelijk tekenen Training Krachtige rapporten schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Agressietraining Training De monteur als ambassadeur Training Klantgericht werken en doen Training Diefstalpreventie en omgaan met mondige klanten Training Medewerker klantcontact Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Accountmanagement A Cursus Verkoopmedewerker Training De vakman als accountmanager Training Adviserend verkopen Training Succesvol onderhandelen Training Commerciële binnendienst Training Social selling Training Klantgericht incasseren Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Omgaan met klachten Training Winstgevend onderhandelen Training De professionele telefoniste en receptioniste Opleiding Human Resource Management A Opleiding Human Resource Management B Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training DISC voor HR DISC certificeringstraining Training Onboarding Training Recruitment Verzuimtraining Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Cursus Vertrouwenspersoon basismodule Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Training Impactvolle gesprekken voeren Training Praktisch P&O voor de winkelmanager Cursus Praktisch reorganiseren Incompany training Verzuimgesprekken, tactiek en vaardigheden Workshop Inzicht in gedrag Training Actief en effectief in de OR Training Effectief leidinggeven aan de OR Training Effectief communiceren voor OR-leden Cursus Financieel inzicht in de OR Cursus OR en reorganisatie Training Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor de OR DISC profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
8 / 10
13 maart 2024
Frank van Wilgenburg
Training Persoonlijk leiderschap
Inzichten in wie ik kan zijn in sommige situaties. En hoe ik dat deels kan omdraaien. De groepsdynamiek was echt heel goed. We voelden elkaar...
8 / 10
13 maart 2024
Patrick Villain
Training Persoonlijk leiderschap
Leuke inhoudelijke training om jouw disc profiel te leren kennen en tevens gesprek en gedrag te leren aanpassen waar nodig. Kleine groep met een concreet...
9 / 10
07 december 2023
Damian Apeldoorn
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg interessant, leuke actieve training dus niet alleen zitten en luisteren maar ook “doe” opdrachten waardoor je een actievere houding houd.
10 / 10
07 december 2023
Peter Jager
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer aan te raden voor de mensen die totaal geen ervaring hebben op commercieel gebied.
9 / 10
07 december 2023
Ilona Oort Jacobs
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik zou vertellen dat het een hele praktische en leuke training is waar je op het werk veel aan hebt.
8 / 10
27 november 2023
Marc Baron
Training Persoonlijk leiderschap
Ik vond het een hele duidelijke en rustige uitleg/aanpak. Leuke opdrachten tussendoor en ook niet alles in het lokaal.
9 / 10
10 november 2023
René in ‘t Veld
Training Persoonlijk leiderschap
Nuttig om goed naar jezelf te kijken en hiermee jezelf en je omgeving beter te begrijpen en hier je voordeel mee te doen.
8 / 10
10 november 2023
Enno van Geel
Training Persoonlijk leiderschap
De aanpak van de trainer & groepsdynamiek was erg goed.
9 / 10
03 oktober 2023
Tim Klunder
Training Persoonlijk leiderschap
De training helpt je om meer grip te krijgen over je eigen denken en hoe daar naar te handelen in praktische situaties.
8 / 10
03 oktober 2023
Esther van den Heuvel
Training Persoonlijk leiderschap
Tijdens maar ook na de training ben je je van heel veel dingen bewust die je in het dagelijks en/of werkleven doet.
8 / 10
03 oktober 2023
Caroline Frankfort
Training Persoonlijk leiderschap
Goede Interactie en diverse onderwerpen.
8 / 10
15 december 2022
Daan van Driel
Training Persoonlijk leiderschap
Leuke training voor jezelf die anders is dan de trainingen die je bent gewend.
10 / 10
18 november 2022
Matt Schalk
Training Persoonlijk leiderschap
Als je open bent krijg je hele waardevolle in zichten over waar je naar toe wil en waar je je nu bevindt. Wie je bent...
9 / 10
18 november 2022
Anja Fraterman
Training Persoonlijk leiderschap
Erg leerzaam. Je leert veel over jezelf.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
9 / 10
27 september 2022
amanda Van Lanen
Training Persoonlijk leiderschap
Deze training geeft je een goed inzicht met behulp van heldere modellen. Het analyseren van je gedrag, kwaliteiten en valkuilen. In relatie met anderen en...
10 / 10
27 september 2022
Ed Krijger
Training Persoonlijk leiderschap
De trainer weet heel goed raakvlakken te creëren waardoor ik mij erg op mijn gemak voelde.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.