Nieuws
omgaan met klachten - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

7 tips voor het omgaan met klachten
Succesvolle bedrijven kunnen goed omgaan met klachten. In dit artikel vertellen we waarom en delen we onze tips voor een goede klachtenafhandeling.
Nieuws
belangrijke keuzes maken

Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit

10 manieren om (belangrijke) keuzes te maken
We maken de hele dag door keuzes. Thuis en op het werk. Heb jij daar meer moeite mee hebt dan anderen? Na dit artikel niet meer.
Nieuws
Fysieke agressie - IMK Opleidingen

Klant- & Servicegericht Werken

Zo ga je om met fysieke agressie op de werkvloer
Leer hoe je effectief en veilig omgaat met fysieke agressie op de werkvloer. Ontdek wat je kunt doen om situaties te de-escaleren en jezelf te beschermen.
Nieuws
Fruitmand – IMK Opleidingen

HR Management

Vitaliteit gaat verder dan een fruitmand
Gratis fruit en een bordje dat aanmoedigt om de trap te nemen. Is dat genoeg om vitaliteit te bevorderen? Spoiler: nee. Deze 10 tips gaan je helpen!
Nieuws
functioneringspgesprek vragen - IMK Opleidingen

HR Management

150 vragen die elk functioneringsgesprek anders en leuker maken
Een afwisselender en leuker functioneringsgesprek voeren met medewerkers? We delen 150 vragen die je als leidinggevende kunt stellen.
Nieuws
7 tips voor meer zelfverzekerdheid - IMK Opleidingen

Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit

7 tips voor meer zelfverzekerdheid
Ontdek onze tips om meer zelfverzekerdheid te ontwikkelen en overtuigend over te komen, zowel op de werkvloer als in je persoonlijke leven.
Nieuws
Werving en selectie van technisch personeel - IMK Opleidingen

Werkplekleren & Opleiden

Werving en selectie van technisch personeel? Zo doe je dat in 2025!
Op zoek naar creatieve manieren om technisch personeel aan te trekken? Wij zetten de laatste inzichten en belangrijkste tips voor je op een rij.
Nieuws
Vertrouwen vergroten tijdens verkoopgesprekken - IMK Opleidingen

Verkopen & Adviseren

Zo vergroot je het vertrouwen tijdens verkoopgesprekken
Om een klant echt goed te begrijpen, heb je het nodig dat de klant jou accepteert als gesprekspartner. Daar is vertrouwen onmisbaar voor.