DISC - inzicht in gedrag
DISC en het maken van de juiste beroepskeuze DISC geeft inzicht in jezelf en jouw communicatiestijl en kan je ook ondersteunen in het kiezen van een beroep en werkomgeving die goed bij je past.
Nieuws
![Waarom monteurs niet zonder communicatieskills kunnen – IMK Opleidingen Waarom monteurs niet zonder communicatie skills kunnen - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/03/Waarom-monteurs-niet-zonder-communicatieskills-kunnen-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
![Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten – IMK Opleidingen Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/03/Een-extra-stap-zetten-voor-je-klant-met-wow-momenten-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
![Servicegerichtheid – IMK Opleidingen Servicegerichtheid - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/Servicegerichtheid-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
![Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties – IMK Opleidingen Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/Relatiemanagement-12-tips-voor-betere-werk-en-klantrelaties-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
![DISC-profiel met uitgebreide uitleg – IMK Opleidingen DISC-profiel met uitgebreide uitleg - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/DISC-Ervaringsverhaal-Stefan-en-Eliza.jpg)
DISC - inzicht in gedrag
DISC-profiel met uitgebreide uitleg, hoe werkt dat en wat heb je eraan? IMK-collega’s Stefan en Eliza vertellen over hun ervaringen met het uitgebreide DISC-profiel. Over confronterende inzichten, herkenbaarheid en comfortzones.
Nieuws
![DISC persoonlijke ontwikkeling – IMK Opleidingen DISC persoonlijke ontwikkeling - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/DISC-profiel-IMK-Opleidingen.jpg)
DISC - inzicht in gedrag
DISC – wat kun je er mee voor je persoonlijke ontwikkeling? Je weet welk DISC-profiel je hebt. En dan? Wat kún je met deze informatie? Lees hier wat DISC kan betekenen voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Nieuws
![gecertificeerd DISC-partner-IMK Opleidingen gecertificeerd DISC-partner-IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/Disc-Certificering-Voordelen-IMKOpleidingen.jpg)
DISC - inzicht in gedrag
De voordelen om een gecertificeerd DISC-partner in dienst te hebben Bekend met DISC en wil je daar binnen jouw organisatie meer mee doen? Hier lees je de voordelen van een interne gecertificeerde DISC-professional.
Nieuws
![Klantgerichte organisatie – IMK Opleidingen Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/01/KLantgerichte-organisatie-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Toon meer items